søndag den 17. maj 2015

Hvad er tid?

Jeg vil slet ikke komme ind på, hvor lang tid der er gået siden sidst ;o)

Årsagen til jeg skriver nu, er jeg lige har afholdt et kursus, hvor kursisterne bl.a. skulle oprette en blog. Det er sgu lidt pinligt at vise sin egen, som ikke er blevet opdateret i flere år.

Der er sket meget... Johannes spiller skak i klubben. Familien har fået en lillebror Matthæus. Charlotte er flyttet hjemmefra. Line har fået kørekort. Louise er blevet 18 år. Jeg ikke længere formand i Præstø Skakklub, men til gengæld kartoteksfører i DSU 2.hovedkreds.

For tiden spiller jeg med i Gøngeturneringen EMT og ligger ok efter 3 partier. Jeg har planlagt at deltage Horsens Lang Weekend og Politiken Cup i sommerferien. 17 partier på 3 uger. Man må jo kunne lide det, og jeg glæder mig.

Johannes og mig ved JGP stævne i Køge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar