lørdag den 23. juli 2011

Horsens 6.runde

Ultra kort referat af 6.runde. Vi er nemlig trætte.

Bo var først færdig. Kom galt afsted mod Martin Haubro. Han er godt nok blevet god. Ikke meget at skrive om her. Dog kan intet fjerne smilet fra Bo's læber efter 5.runde ;o)

Thomas tabte, skriver selv mere herom imorgen på vej hjem i bilen.

Jeg selv burde jo være klar til kamp, efter en god fridag fra kontoret ;o) Det blev skandinavisk igen, denne gang valgte jeg en anden sort opstilling med Damen på d6. Det blev meget mere spændende end jeg lige havde lyst til. Vandt en bonde i centrum, men gav desværre lidt meget spil til min modstander. Efter at have vandret lidt langs skrænten, og med min konge i udgangspositionen, gamblede jeg, og fik rystet min modstander så meget at han gav op, noget før jeg havde forventet. Jeg blev helt overrasket, da han rakte mig hånden. Men det var også ved at være slut.

Status: Bo og Thomas har begge 3 point og jeg har 4.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar