mandag den 25. juli 2011

Udsigt til nogle stille dage

De sidste 4 igangværende partier i Horsens, endte desværre sådan så Bo ikke kom indenfor de 4 bedste i hans gruppe, så ingen præmie til ham. Men jeg opnåede en god 4.plads som gør at det ikke har kostet mig noget at deltage i årets turnering. Altid dejligt. Henrik Mortensen afsluttede desværre med at spille et marathon parti på 6 timer, hvor jeg undervejs vurderede som ikke helt godt for ham. Så jeg troede at jeg havde 3.pladsen da vi kørte hjem. Henrik ville det anderledes og vandt! Han fik dermed 5 point af 7 og vandt udelt 1.præmien i vores gruppe.

Henrik Mortensen 5 af 7 point.

Så var vi en del på 4½ som så skulle placeres efter korrektion. Jeg var seedet som nr.40 og endte som 28 efter korrektion (eller en delt 17-32 plads). Det er jeg godt tilfreds med.
Bo var seedet nr.86 og endte som 51 og Thomas var seedet nr.74 og endte som delt 74-75. Alt i alt tilfredsstillende.

De næste par dage skal gå med at hvile lidt ud, analysere lidt på de spillede partier. Især er der noget skandinavisk jeg skal have justeret (tak Kim). Men jeg glæder mig allerede til Politiken Cup som starter lørdag d.30/7. Vi ses.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar